Politika kvality

  POLITIKA SYSTÉMU MANAŽÉRSTVA KVALITY A ENVIRONMENTU

Spoločnosť EMEL SK s. r. o. pôsobí na trhu od roku 2018 v oblasti výstavby a rekonštrukcií bytových aj nebytových budov vrátane realizácie inžinierskych a stavebno-obchodných činností. Rozvoj spoločnosti a neustále zvyšovanie kvality prác ako aj aktívny prístup k ochrane životného prostredia je podporované implementovaním medzinárodných štandardov ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015 v rámci riadenia procesov spoločnosti.

POSLANIE A HODNOTY NAŠEJ SPOLOČNOSTI

Najdôležitejšími hodnotami, ktoré pokladáme za kľúčové pre svoj rozvoj a úspech sú:


  • prvotriedna kvalita našich prác,
  • spoľahlivosť v dodávkach,
  • konkurencie schopné ceny,
  • kompletné služby na kľúč,
  • starostlivosť o potreby a požiadavky zákazníka,
  • zodpovedný prístup k životnému prostrediu.

VÍZIA

Nadväzujúc na dlhoročnú tradíciu chceme byť spoľahlivým partnerom pre našich klientov, pričom základom našej spoľahlivosti je napĺňanie nasledujúcich princípov:

Vodcovstvo

  • Osvojiť si kultúru najvyššej kvality a precíznosti vo všetkých našich činnostiach.
  • Každý vo firme musí poznať svoju úlohu a vedieť, že aj on sa svojou činnosťou podieľa na konečnom produkte.
  • Osvojiť si vyvážený prístup k energetickým zdrojom a ochrane životného prostredia.
  • Prepojenie kvalitatívnych a environmentálnych cieľov s finančnými cieľmi našej spoločnosti.

Požiadavky zákazníka

  • Plne naplniť požiadavky zákazníka a byť spoľahlivým partnerom v oblasti realizácie stavieb pre zákazníka.
  • Komplexná inžinierska činnosť a služby na kľúč pre zákazníka je pre nás samozrejmosťou.
  • Kvalifikovaným prístupom našich zamestnancov vybudovať dlhodobé partnerské vzťahy so zákazníkmi.

Dodržiavanie právnych a iných požiadaviek

  • Plniť požiadavky zainteresovaných strán, ktoré sa spoločnosť zaviazala plniť.
  • Plniť požiadavky platných všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na spoločnosť.
  • Pružne reagovať na legislatívne zmeny a včas zabezpečiť implementáciu potrebných opatrení.

Otvorený prístup a komunikácia

  • Otvorený dialóg so zamestnancami, dodávateľmi, zákazníkmi a orgánmi štátnej správy.
  • Vypočuť si názory iných a snažiť sa ich pochopiť.
  • Zachovať korektné vzťahy s okolím a dodržiavať etiku v podnikaní.
  • Transparentnosť.

Vzdelávanie a motivácia zamestnancov

  • Vzdelávať a motivovať zamestnancov.
  • Aktívne zapájať našich zamestnancov do zlepšovania procesov.
  • Zvyšovať povedomie zamestnancov kvalite, ochrane životného prostredia a tiež o bezpečnosti pri práci.
  • Platiť načas mzdy, odvody a poistenia za všetkých zamestnancov.
  • Viesť zamestnancov k znižovaniu tvorby vlastných odpadov a využívania možnosti recyklácie.

Dodávatelia

  • Platiť načas všetkým dodávateľom podľa dohodnutých podmienok.
  • Od dodávateľov vyžadovať dodržiavanie platných právnych predpisov.
  • Presadzovať princípy systému riadenia kvality a ochrany životného prostredia u všetkých našich dodávateľov.

Trvalé zlepšovanie

  • Nezakrývať chyby, snahou je, aby sa neopakovali a poučili sme sa z nich.
  • Predchádzať chybám, lebo náklady na ich odstránenie sú nepomerne vyššie.
  • Vyčleniť potrebné zdroje - materiálne, finančné a ľudské pre neustály a rentabilný rozvoj spoločnosti.
  • Pravidelne hodnotiť dosahované výsledky v oblasti zvyšovania kvality a našom environmentálnom správaní.

Schválil Lukáš Čenták, v Čadci, dňa 01.10.2021.