Politika kvality
POLITIKA SYSTÉMU MANAŽÉRSTVA KVALITY A ENVIRONMENTU
Spoločnosť EMEL SK s. r. o. pôsobí na trhu od roku 2018 v oblasti výstavby a rekonštrukcií bytových aj nebytových budov vrátane realizácie inžinierskych a stavebno-obchodných činností. Rozvoj spoločnosti a neustále zvyšovanie kvality prác ako aj aktívny prístup k ochrane životného prostredia je podporované implementovaním medzinárodných štandardov ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015 v rámci riadenia procesov spoločnosti.
POSLANIE A HODNOTY NAŠEJ SPOLOČNOSTI
Najdôležitejšími hodnotami, ktoré pokladáme za kľúčové pre svoj rozvoj a úspech sú:
- prvotriedna kvalita našich prác,
- spoľahlivosť v dodávkach,
- konkurencie schopné ceny,
- kompletné služby na kľúč,
- starostlivosť o potreby a požiadavky zákazníka,
- zodpovedný prístup k životnému prostrediu.
VÍZIA
Nadväzujúc na dlhoročnú tradíciu chceme byť spoľahlivým partnerom pre našich klientov, pričom základom našej spoľahlivosti je napĺňanie nasledujúcich princípov:
Vodcovstvo
- Osvojiť si kultúru najvyššej kvality a precíznosti vo všetkých našich činnostiach.
- Každý vo firme musí poznať svoju úlohu a vedieť, že aj on sa svojou činnosťou podieľa na konečnom produkte.
- Osvojiť si vyvážený prístup k energetickým zdrojom a ochrane životného prostredia.
- Prepojenie kvalitatívnych a environmentálnych cieľov s finančnými cieľmi našej spoločnosti.
Požiadavky zákazníka
- Plne naplniť požiadavky zákazníka a byť spoľahlivým partnerom v oblasti realizácie stavieb pre zákazníka.
- Komplexná inžinierska činnosť a služby na kľúč pre zákazníka je pre nás samozrejmosťou.
- Kvalifikovaným prístupom našich zamestnancov vybudovať dlhodobé partnerské vzťahy so zákazníkmi.
Dodržiavanie právnych a iných požiadaviek
- Plniť požiadavky zainteresovaných strán, ktoré sa spoločnosť zaviazala plniť.
- Plniť požiadavky platných všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na spoločnosť.
- Pružne reagovať na legislatívne zmeny a včas zabezpečiť implementáciu potrebných opatrení.
Otvorený prístup a komunikácia
- Otvorený dialóg so zamestnancami, dodávateľmi, zákazníkmi a orgánmi štátnej správy.
- Vypočuť si názory iných a snažiť sa ich pochopiť.
- Zachovať korektné vzťahy s okolím a dodržiavať etiku v podnikaní.
- Transparentnosť.
Vzdelávanie a motivácia zamestnancov
- Vzdelávať a motivovať zamestnancov.
- Aktívne zapájať našich zamestnancov do zlepšovania procesov.
- Zvyšovať povedomie zamestnancov kvalite, ochrane životného prostredia a tiež o bezpečnosti pri práci.
- Platiť načas mzdy, odvody a poistenia za všetkých zamestnancov.
- Viesť zamestnancov k znižovaniu tvorby vlastných odpadov a využívania možnosti recyklácie.
Dodávatelia
- Platiť načas všetkým dodávateľom podľa dohodnutých podmienok.
- Od dodávateľov vyžadovať dodržiavanie platných právnych predpisov.
- Presadzovať princípy systému riadenia kvality a ochrany životného prostredia u všetkých našich dodávateľov.
Trvalé zlepšovanie
- Nezakrývať chyby, snahou je, aby sa neopakovali a poučili sme sa z nich.
- Predchádzať chybám, lebo náklady na ich odstránenie sú nepomerne vyššie.
- Vyčleniť potrebné zdroje - materiálne, finančné a ľudské pre neustály a rentabilný rozvoj spoločnosti.
- Pravidelne hodnotiť dosahované výsledky v oblasti zvyšovania kvality a našom environmentálnom správaní.
Schválil Lukáš Čenták, v Čadci, dňa 01.10.2021.